torsdag 4 juni 2015

Lite för mycket för mig

Jag har varit så otroligt trött denna vecka. Jag vet inte om det är att kroppen gör sig redo för semester, att jag inte ätit järntabletter på länge eller något annat. Men trött är jag. Så där trött att det på riktigt är svårt att komma upp på morgonen och svårt att engagera sig i jobbet eftersom det inte finns ork. 4 veckor kvar till semester. 

En annan sak är att dagarna är så uppbokade i maj och juni. Det är trevliga saker allt ihop och det passar inte mig alls. Jag tycker om att ha oplanerade helger. Att kunna vara spontan. Att lata mig. Att inte behöva bestämma. Att vi som familj inte är så inbokade. 
Men nu är det som det är och då gör vi så klart det bästa av situationen. 


Jag och lillebror sov middag tillsammans i lördags i stugan. 

Sova middag när det går och hämtmat är två räddare när det behövs. Samt att ta ut kompledigt och sluta i tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar